domingo, 22 de mayo de 2011

SE CONFIRMA EL FRACASO DEL PP EN ORDES Y DE SU RENOVACIÓN ,tal como le advertimos en nuestro artículo "Malos Cambios por la derecha"


UxO.......3.098 vots......36,72%........7 concejales.
PP..........2.956 vots......35,04%........6 concejales.
BNG..........955 vots......11,32%........2 concejales.
PSOE........757 vots.......8,97%.........1 concejal.
CideGa.....529 vots........6,27%.........1 concejal.


Finaliza el escrutinio electoral y se confirma lo que desde Nova Alternativa se dijo en el artículo titulado "Malos cambios por la derecha" publicado en Septiembre 2010 , que les aconsejo vuelvan a leer puesto que aun está en nuestro blog.(véase más abajo)
En dicho artículo advertimos al partido popular que de presentar al Sr. Martínez Sanjurjo como candidato a la alcaldía, arrastraba al pueblo de Ordes a un futuro incierto pues estaba dando la mayoría nuevamente al señor Manuel Regos. Y recordamos que en ese mismo artículo nos dirigimos al señor presidente del Partido Popular con la siguiente frase :
"Y como ordense he caído en el enfado dado que de confirmarse dicha elección esta usted REGALANDO NUEVAMENTE LA ALCALDÍA AL SEÑOR REGOS y condenando a nuestro pueblo a un incierto futuro.Atrás quedan sus PROMESAS DE RENOVACIÓN DE LA POLÍTICA".

Pues bien, hoy no hay más que corroborar nuestros cálculos, si bien es cierto que fueron realizados hace muchos meses concretamente en el mes de septiembre del 2010 y que han variado un poco en cuanto al descenso notable del BNG ( algo que no era de esperar pues sus votantes suelen ser muy fieles )pero lo que sí era totalmente previsible era el descenso del psoe que ha aprovechado la candidata de Ciudadanos de Galicia Ana Álvarez para repetir como concejal aunque poco sentido tiene si hace unos meses había dimitido alegando sentirse sola en la corporación y estando ya formando parte del gobierno de Regos, pues ahora tendría que volver a lo mismo.
Bien es cierto que en nuestro artículo el cálculo sobre los posibles resultados de estos últimos partidos (psoe y Ciudadanos de Galicia) era difícil puesto que el artículo se escribió hace muchos meses y aun se desconocían los candidatos , pero lo que sí teníamos muy claro era que el partido popular estaba haciendo una nefasta renovación y que esa renovación llevaría al señor Regos nuevamente a la alcaldía y por eso... en aquel mismo artículo escribimos:
"Nos pone a los ordenses muy difícil el arrebatar la alcaldía al señor REGOS o es que..¿tiene pensado pactar en un futuro el PP con Uxo?"
Ahora llegan los momentos de los pactos para formar gobierno y curiosamente recordamos a los vecinos que el sr. Carlos Negreira en unas declaraciones en el Metropolitano dijo que lo mejor que podía hacer el señor Regos era seguir con la camiseta roja. También las declaraciones del sr. Sanjurjo, recientes en las que dejaba claro que no pactaría con el sr. Regos , pero... ¿y ahora?... ¿y ahora qué...?
En el supuesto pacto entre UxO con PP, habría un gobierno estable y seria el regreso de Regos al PP, pero en buena lógica debería dimitir el señor Sanjurjo por incumplir sus promesas sobre pactos si es que tiene sentido de la verguenza y también debería ponerse el sr. Carlos Negreira la misma camiseta roja que criticó cuando la llevaba Regos, y cómo valorar la actuación del sr. Diego Calvo , artíficie junto con Susana García de una renovación abocada al fracaso?
Si descartamos dicho pacto, el otro posible pacto de gobierno sería UxO+PSOE+CIDGA,
pero debemos recordar al señor Pedreira que en declaraciones a la prensa en esta campaña dijo a los vecinos que él no entraría en un gobierno si no era él, el alcalde.Así que o se incumple la palabra para pactar, o se queda en la oposición , o quizas lo mejor que puede hacer es presentar su dimisión y que sea otra persona la que pacte con UxO. Y qué podemos decir de Ana Alvarez que dimitió del gobierno de Regos después de estar con él durante más de tres años ( fecha en que se dio cuenta de que no era un buen alcalde ) y que ahora cabe la posibilidad de que veamos su regreso en coalición.

En fin, volvemos a tener el mismo alcalde, tal como anunciamos desde Nova Alternativa en el mes de Septiembre del 2010, y el mismo gobierno. Tendremos que esperar otros cuatro años más para que a Ordes llegue la renovación, que al menos más de la mitad de los vecinos deseamos y necesitamos.
Sin embargo, no voy a dar mi opinión personal sobre los pactos que se van a llevar a cabo en los próximos días, ya que simplemente he querido reflejar una situación que viene a ser la que desde esta misma plataforma he dejado por escrito en el artículo de "Malos cambios por la derecha"
Desde aquí sin sentirme sorprendido de este resultado electoral pero sintiendome realmente apenado , tal como también dije en el artículo al que hago referencia, no tengo otra alternativa que expresar mi felicitación al nuevo alcalde Sr. D. Manuel Regos Boquete por los resultados obtenidos y desearle para los próximos cuatro años los aciertos en la gestión que no tuvo en el pasado.

Y para rematar.... os copio también una frase que puse en otro de mis artículos: "A toro pasado...no hay lamentaciones"


Fdo.: Juan Simón Torre

No hay comentarios:

GALICIA RECOLOCA A PARADOS DEL TEXTIL COMO ASISTENTES SOCIALES.


OS TRABALLADORES GALEGOS despedidos da industria téxtil son os primeiros parados galegos que optan as axudas que concede a UNIÓN EUROPEA para reubicar os afectados pola deslocalización industrial.
Na actualidade estase tramitando a petición Fondos de Adaptación a Globalización para os 500 primeiros beneficiarios dun colectivo profesional que xa suma máis de 2.000 desempregados, la maioría mulleres.

Según La Voz de Galicia, “O feito de que unha gran parte da man de obra afectada sexa feminina é o principal argumento o que recorre la comisión encargada de redactar la solicitude de axudas a Bruxelas para presentar un plan de emprego que prevé a utilización dos fondos comunitarios en formación para a súa posterior recolocación en traballos relacionados coa asistencia social que se xenaren ca progresiva aplicación en Galicia de la Lei de Dependencia”.

Bruxelas esixe que a axuda obtida (hasta 5.000 euros por traballador) debe destinarse a cursos de orientación, preparación para novas carreiras profesionais, formación xeneral e específica, apoio a equipos especializados e incentivos a búsqueda activa de emprego, e a reintegración laboral que permitan que as vítimas da deslocalización téxtil se reincorporen o mercado de traballo mediante axudas comunitarias compatibles cos subsidios nacionais de desempleo.

Para acceder a estes fondos, la UE impone como requisito un mínimo de mil despedidos en total de un sector de una o más comunidades autónomas limítrofes.

DENDE NOVA ALTERNATIVA, INSTAREMOS O GOBERNO LOCAL, DE QUE ESTÉ PENDENTE EN ESTE TEMA DE MÁXIMA ACTUALIDADE E QUE AFECTARÁ A UN NUMERO IMPORTANTE DE VECIÑOS DE ORDES.

sistema financieiro galego.

Ante as dificultades que están a xurdir na aplicación en Galicia do proceso de concentración das caixas de aforro, os grupos políticos do PPdG e BNG, as tres centrais sindicais maioritarias, asi como a CEG suscribiron un documento no que expresa a súa preocupación polo futuro do sistema financeiro galego.

O manifesto, titulado Galicia ten dereito, realiza un chamamento para que a entidade resultante do proceso de fusión manteña a súa "galeguidade". Con esta iniciativa preténdese, ademais, rexeitar calquera proceso de "deslocalización" do seu principal instrumento financeiro, cuxo funcionamento debe "servir de alavanca do desenvolvemento da economía produtiva do país", recalca o documento.

MODIFICACION DAS ORDENANZAS FISCAIS - PLENO NOVEMBRO 08


JUAN SIMÓN TORRE EXPOSITO.

No informe e proposta da Alcaldía para xustificala subida das tasas e impostos, se desvela que non recibiron do estado o esperado para facer fronte a un presuposto que por encima o noso parecer non cubría as necesidades importantes dos veciños. E recoñecese tamén que “ a situación económica no mercado inmobiliario fará que os ingresos derivados sexan Moi INFERIORES aos de exercicios anteriores “

Nova Alternativa xa avisou deso ao Goberno cando presentou os presupostos ( Maio 2008) e non nos fixeron caso. Agora chegan os remendos e mais os plenos extraordinarios para subilos IMPOSTOS aos veciños.( subidos por ultima vez el 29-Octubre-2007) por certo , pleno que costa aos veciños .........

Os tributos como todo, deben ser actualizados e revisados cada ano, segun o IPC, e non como se fixo neste concello incrementados o 50% o ano pasado. ( o IBE rústico paso dun 0.30 a un 0.46 osea un 53%) pero as situacións economizas que vivimos e mais aínda, as que se aveciñan nos alarman ante o aumento do paro e a recesión económica dos vindeiros anos, e polo tanto NOVA ALTERNATIVA cree que non é presentable unha subida novamente dos impostos cando as familias perden poder adquisitivo e moitas delas necesitaran axudas para chegar a fin de mes.


Polo tanto NOS apoiariamos unha CONXELACIÓN DOS IMPOSTOS e que o goberno faga un axuste económico presentando medidas de aforro en todo aquelo que sexa posible. Logo podo darlles ideas si é que vostedes non as teñen.

Exemplo: Nos Informes Tecnico-Económicos para modificación das ordenanzas fiscais se nos amosan :

Piscina Mao aire Libre arroxaría un Déficit 54. 714´84€
Escolas Deportivas arroxarían un Déficit de 66. 069´65€
Recollida de Lixo arroxaría un Déficit de 183. 767´96 €

Escola da Musica arroxaría un Déficit de 20. 683´80 euros
_________________

TOTAL = 325. 236´25 euros
( Unas 54,114.758´69 pesetas)

**** si se gastaron 18 mil euros nunha festa e nunha noite e tiñan un déficit de 20 mil euros na escola da musica , non ten moito sentido a súa xestión económica , ou cando menos non ten sentido para nos “

En Xeral soben o IPC aínda que en moitas das ordenanzas dita subida supera en moito o IPC. E en outras non as vemos correctamente reguladas.


Fálese da Ordenanza fiscal numero 1: do imposto sobre bens inmobles:

A Subida é do IPC, ( antes 0.46% agora 0.48% total un incremento dun 4´34% )
Añaden vostedes un novo apartado ao artigo numero 6 sobre BONIFICACIÓNS : “ Os titulares de familia numerosa gozaran duna bonificación do 10 % ou 15% ( segundo sexa a categoría xeral ou especial),
Parécenos pouca dita bonificación e máis cando a bonificación na cota do imposto os inmobles que constitúan o obxecto da actividade das empresas de urbanización, construcción e promoción inmobiliaria é dun 50% , Empresas que teñen uns beneficios e ingresos mentres que as familias numerosas tan solo teñen facturas e dificultades para chegar o fin do mes.

A ORDENANZA fiscal numero 2 reguladora do imposto de Actividades Económicas:
No Artigo 3:
Antes non se lle aplicaba o “ coeficiente de situación “
Agora, aplicarán unha escala de coeficientes que ponderan a situación física do local do termo municipal atendendo á categoría da Rúa, e si dá a dúas rúas lle aplicaran o coeficiente que corresponde á vía de categoría superior.
Ben é certo que danlle unha bonificación do 50% nos primeiros 5 anos de inicio da actividade.


A ORDENANZA fiscal nº3 reguladora do imposto sobre vehículos de tracción mecánica
No artigo 4 : a cota tributaria experimenta un incremento cun coeficiente que antes se atopaba nun 1´20% agora pasara a 1´30% un incremento o que supón unha media de 4 a 5 euros.


A ORDENANZA fiscal nº 4 reguladora do imposto sobre construccións, instalacións e obras :

No artigo 4 A cota do imposto será o resultado de aplicar a base impoñible o tipo de gravame do 2´6% , e antes atopábase no 2´5%.


O modulo básico por cada metro cadrado de edificación pasa de 426 euros a 470 euros.

Subir los impostos as construccións non e a mellor forma de brindarlles apoio nun momento no que si non se constrúe aumentara o índice do paro.

A ORDENANZA fiscal nº 8 reguladora da taxa por instalación en terreo de uso publico local de postos, barracas de venda, espectáculos, atraccións etc...
En xeral incrementase un 4´5% osea o IPC

********A ORDENANZA fiscal nº17 reguladora da taxa de recollida de lixo:
Se incrementou na anterior revisión das tasas nun 3%
***Agora fan un incremento que chega ata un 15´38% nunha vivenda normal.
E no caso de hoteis, e pensións ata un 25% e 30%
Aquí parecíalles pouco subida o IPC e aínda así o balance total arroxa DÉFICIT.

***** A ORDENANZA fiscal nº28 reguladora da taxa pola prestación dos servizos de ensino na escola municipal de música:

antes: 60 euros
agora: 62´70 euros

INCREMENTO DEL 4´5%


***** Non contemplan nin a situación de familias especiais como as familias numerosas que teñan fillos que queiran estudiar na escola da musica ou as familias con membros discapacitados que de por si les ocasionan enormes gastos.

Resumindo.

Tratase duna subida xeral dos impostos nun momento no que a situación económica das familias vai sufrir as consecuencias da crise económica e que o Goberno do noso concello non tivo na conta no momento dos presupostos baseando ditos presupostos en ESTIMACIÓNS DE INGRESOS QUE AGORA NON LLE SALEN AS CONTAS. PERO DO QUE NOVA ALTERNATIVA ADVERTIULLES NO SEU MOMENTO.
SIGAN VOSTEDES FACENDO FESTAS PORQUE ESO SI E UNHA MEDIDA POPULISTA E NON SUBIR OS IMPOSTOS.




RECORDAMOS A TÓDOLOS VECIÑOS, QUE ESTAS ORDENANZAS FORON INCREMENTADAS NO 2007 EN ALGUNS CASOS ATA O 50%


PROPOSTA DA ALCALDÍA, PARA A Modificación de ordenanzas fiscais.

O artigo 142 da Constitución Española sinala que as facendas locais deberán dispoñer dos medios suficientes para o desempeño das funcións que a Lei atribúe ás Corporacións respectivas e se nutrirán fundamentalmente de tributos propios e de participación nos do Estado e das Comunidades Autónomas.

As funcións que a Lei atribúe aos municipios recóllense, fundamentalmente, nos artigos 25 e seguintes da Lei 7/1985, de 2 de abril. reguladora das bases do réxime local, e 80 e seguintes da Lei 5/1997, de 22 de xullo, de administración local de Galicia.

Corno administracións máis próximas aos/ás cidadáns/ás os Concellos veñen asumindo día a maiores competencias e uns niveis de servizos que exceden dos que a normativa vixente atribúe aos mesmos, nuns casos por propia iniciativa (co ánimo de proporcionarlle a veciñanza, os maiores niveis de benestar posible) e outros que lles veñen sendo case que impostas por outras Administracións.

É así que unha boa parte dos recursos cos que canta a Administración local dedícanse e ao financiamento de servizos que non son da súa exclusiva competencia.,

Corno contestación ás demandas da FEMP e a FEGAMP ao financiamento local vense sinalando por outras administracións o concepto de “corresponsabilidade fiscal” , no senso de que as administracións locais teñen diversas potestades normativas en relación aos seus tributos.

Visto que no proxecto de orzamentos xerais do Estado a Participación nos TRIBUTOS DO MESMO, o incremento sitúase só 1% respecto o ano anterior, e isto grazas á liquidación definitiva de exercicios anteriores, senón sería negativa nun 3,5%) e que a situación económica no mercado mobiliario que fará que os ingresos derivados de conceptos que se nutren do mesmo sexan moi inferiores aos exercicios anteriores, cómpre acudir á sinalada corresponsabilidade fiscal para poder facer fronte os gastos que se prevén no vindeiro exercicio.

Así mesmo, no plan económico financeiro aprobado por esta Corporación. recollíanse medidas a tomar nos exercicios sucesivos.

Tendo en conta o anteriormente sinalado, co ánimo posto na diminución no posible dos gastos menos necesarios, pero sen que afecten ao nivel de prestacións aos/ás veciños/as, é un feito indubidable que, nun exercicio de responsabilidade, debernos propoñer a modificación das distintas figuras tributarias no noso concello , aínda a sabendas de que pode ser unha medida impopular.

En xeral actualízanse as tarifas NO IPC ( 4,5%).
COMO EXPLICAMOS A INTERVENCION DO CONCELLEIRO JUAN SIMON TORRE, ESTO NON E CERTO.. INCREMENTASE EN ALGUNS CASOS ATA O 100% NA RECOLLIDA DE LIXO DE CERTOS ESTABLECEMENTOS.